Objednávka kosmetiky Oriflame

Zasíláme po celé ČR!

Objednávka je určena pouze koncovým zákazníkům, nikoli registrovaným členům. Jste-li v Oriflame registrováni, objednávejte na www.oriflame.cz po přihlášení do sekce pro členy

Objednávat mohou všichni, kteří nejsou (a nechtějí být) registrováni v Oriflame.


Poslední den platnosti katalogu objednávky odesílejte nejpozději do 21.00 hod. Později odeslané objednávky nemusí být vyřízeny.

Obchodní podmínky při objednání přes formulář

Dodací lhůta je cca 5 pracovních dní. O termínu dodání informujeme zákazníky e-mailem.

Objednané zboží odesíláme prostřednictvím České pošty. Můžete si vybrat ze tří variant:

  • dobírka - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete při převzetí zásilky
  • platba předem na účet- zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete předem (platební údaje Vám budou zaslány po přijetí objednávky)
  • osobní doručení (pouze v Rožnově p. R.) nebo osobní vyzvednutí (pouze Valašské Meziříčí) ZDARMA

Zákazníci z Valašského Meziříčí si mohou zboží vyzvednout osobně ve Studiu kosmetického poradce č. 830 ve Valašském Meziříčí bez platby za poštovné.
Zákazníkům z Rožnova pod Radhoštěm nabízíme možnost osobního doručení bez poplatků. (Tento způsob je možný po předchozí domluvě (telefonicky: 608 270 719 nebo e-mailem: pavla.vreckova@seznam.cz).

Poštovné

Malé balíčky (výška max. 5 cm, odeslané jako doporučená listovní zásilka): při platbě předem na účet 50 Kč, při zaslání dobírkou 80 Kč.

Ostatní balíčky: při platbě předem na účet je 80 Kč, při zaslání dobírkou 120 Kč.

Při objednávce za více než 1500 Kč poštovné neúčtujeme.

Záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz".
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (bankovním převodem).
Podmínkou vrácení peněz je:
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.


 

Chcete si nechat zaslat balíček přímo firmou Oriflame? Objednávejte ZDE:

Katalog on-line s možností objednání bez registrace >>

 

Chcete nakupovat se SLEVOU,  Zaregistrujte se! - REGISTRACE NOVÝCH ČLENŮ z celé ČR >>

Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame.
Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz
úvod
REGISTRACE nových členů
KATALOG
rychlá OBJEDNÁVKA pro neregistované
kontakt